اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۸۵۰۷

همه می‌خواهند جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرند

همه می‌خواهند جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرند
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی امروز این تیم مقابل استقلال تاجیکستان، تقابل در آسیا با هر حریفی را سخت توصیف کرد و مدعی شد سرخپوشان باید با تمرکز بالا جریان بازی را دنبال کنند.
۱۵:۵۶ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

 فرشاد پیوس‌ درباره دیدار حساس پیش روی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شک نکنید تمام بازی‌ها در آسیا سخت و دشوار هستند و بازیکنان پرسپولیس باید با آمادگی کامل ذهنی و جسمی و تمرکز بالا در تمام دقایق بازی حاضر باشند تا مقابل تیم خوب تاجیکستانی غافلگیر نشوند. به نظرم استقلال تاجیکستان تیم خیلی خوبی است و قطعا با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد به تهران آمده تا امتیاز کسب کند.

او ادامه داد: پرسپولیس باید خیلی باهوش بازی کند و درست مثل بازی با الدحیل طوری باشد که نبض بازی را در اختیار بگیرد و اگر بتواند با استفاده از جوی که هواداران ایجاد می‌‌کنند در ۲۰ دقیقه اول به گل برسد کارش خیلی راحت‌تر می‌شود.

پیوس‌ درباره فرم شهاب زاهدی و تاثیر او در تیم گفت: شهاب دارد روز به روز بهتر می‌شود. من با او در تماس هستم و یک سری نکات را به او گفته‌ام. می‌دانستم اگر گل اول را بزند راه می‌افتد و دیدید که همینطور هم شد.

آقای گل تاریخ باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم در این برهه نیاز به حمایت دارد گفت: من چندین بار سر‌ تمرین حاضر شده‌ام و دیده‌ام که کادر فنی و بازیکنان با چه عشق و جدیتی برای پرسپولیس تلاش می‌کنند. امیدوارم باشگاه و دوست خوبم آقای درویش هوای تیم را داشته باشند و در آستانه این بازی مهم بتوانند به تیم پرداختی هم داشته باشند. هم‌چنین پیشکسوتان باید تیم و یحیی را حمایت کنند تا در این فصل سخت بتوانند در همه جام‌ها موفق باشند. بعد از اینکه پرسپولیس در فصل قبل همه جام‌ها را درو کرد اصلا کار آسانی ندارد و همه می‌آیند که جلوی موفقیت‌های تیم را بگیرند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت درباره شرایط تیم خود نیز گفت: تمرینات خوبی در این چند روز داشتیم و خودمان را آماده بازی بعد کرده‌ایم. با پاس همدان بازی داریم که تیم قابل احترامی است و میدانیم کار آسانی نداریم. همه تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و از همین ابتدای فصل امتیازات را جمع کنیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین